czwartek, 9 stycznia 2020

"Jak osłonić serce"

Czasem myśli układają się w strofy skierowane do konkretnej osoby. 
Ponadzmysłowy przekaz słów i tego co pomiędzy nimi.



Grafika na podstawie obrazu Anny Krzeszowiec




                                                        
                                                                                 - synowi -
 Twoją myślą się stanę
gdy o mnie pomyślisz
na nocnej szafce książki
niedoczytane
zakładką odmierzony koniec
tylko tyle mnie będzie
ile mnie sobie wyśnisz
tylko tyle
ile śladów zostawię po sobie
wypełnij ciepłem moją filiżankę
przytul wzrokiem widok za oknem
ten z porankiem lubię najbardziej
gdy dzień dopiero zaczyna opowieść
czas
co go teraz uchwycić nie możesz
na zawsze już utracony
nie wróci
nie poczeka na przystanku życia
ciepłą bliskością mi pozostań
nim wielkiej ciszy drzwi otworzę
Lilianna Mustafa 10.09.2018






"...kiedy krąg najbliższych ludzi z dnia na dzień maleje
kiedy wiemy żadne z marzeń już nie ocaleje 
kiedy życie bez umiaru prosi wciąż o więcej
jak osłonić serce?..."

Bartek Królak 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strona główna

Mój czas