poniedziałek, 19 lutego 2018

Chmurno






Tęsknię za wiosną, ciepłem, słońcem. 
Pochmurne niebo, chmurne myśli. Dopada mnie poczucie beznadziejności. 
Daleko odeszłam od samej siebie, zbyt daleko...

Ogród jeszcze w zimowym śnie. Tu łatwiej odnajduję rozproszone cząsteczki duszy, rozprawiam się z powracającymi złymi wspomnieniami. Tu znika poczucie oddzielenia od otaczającego świata. Tu czuję nagły przypływ spokoju. 
Tu...



W mroźnym bezruchu uśpione ogrody
wiatr poruszy czasem zeszłorocznym liściem
kałuże w lustrach uwięzionej wody
w których mały promień nawet nie zabłyśnie

wszystko dziś spowite smutkiem brudnoszarym
tak jak moje myśli których nikt nie słyszy
między tym co dzisiaj a tym co już stare
zawieszone w próżni ogrodowej ciszy

zbudzona w pamięci myśl wzleciała drętwa
jak przelot gawrona z gałęzi na ziemię
żyjemy dopóty póki ktoś pamięta
kiedyś też się stanę dla kogoś wspomnieniem
Lilianna Mustafa, 18.02.2018








Zabierz mnie hen - Maja Sikorowska, Andrzej Sikorowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strona główna

Mój czas